Perkhidmatan penulisan siaran akhbar

Mengapa memilih Asia Research News?

Penyelidikan adalah pekerjaan hidup anda dan kami memperlakukannya dengan penuh penghormatan. Kami akan membuat siaran akhbar yang kekal benar terhadap pekerjaan anda dan menarik perhatian media.

 

Sains + Kewartawanan

Pengalaman adalah penting. Kami tahu bagaimana untuk menjelaskan sains dengan cara yang mudah diakses oleh wartawan yang sibuk. Penulis dan penyunting kami adalah wartawan sains yang memahami penulisan yang bercakap dengan media antarabangsa, sambil tetap kekal benar kepada penyelidikan anda.

Penulis + Penyunting

Masa dan perhatian anda sangat berharga. Inilah sebabnya semua siaran akhbar kami disunting oleh editor sains yang berpengalaman, yang membantu penulis menyempurnakan siaran akhbar. Kami menghantar draf kepada anda hanya apabila penulis dan editor menyetujui kandungannya. Ini menjimatkan masa, perhatian, dan memastikan siaran akhbar yang unggul, dibuktikan dengan banyak pujian * yang kami terima daripada penyelidik.

 

Pusing ganti yang pantas

Berita tidak menunggu siapa pun. Pengalaman kami bermaksud kami dapat menulis dan menyunting dalam jangka masa yang pendek supaya anda boleh menyampaikan penyelidikan anda kepada wartawan tepat pada waktunya untuk kitaran berita berikutnya.

Profesor sangat gembira dengan penulisan siaran akhbar untuk penyelidikannya. Saya berterima kasih atas hasil kerja yang cemerlang pasukan anda.
Younghye Cho, PIO, Korea Advanced Institute of Science and Technology (KAIST), Korea Selatan

3 langkah mudah untuk siaran akhbar anda

Langkah 1

Hantarkan kertas dengan borang permintaan penulisan ke [email protected]

Langkah 2

Pasukan editorial kami akan menulis, menyunting dan menyempurnakan siaran akhbar anda.

Langkah 3

Apabila kami telah melakukan semua yang kami boleh, kami akan menghantar semula siaran akhbar ini kepada anda untuk pemeriksaan fakta dan semak semula jika diperlukan. Siaran akhbar anda kini sudah siap!

Dengan memberikan siaran akhbar yang jelas dan menarik, Asia Research News telah membantu kami mempopularkan penyelidikan sains bahan di seluruh dunia.
Jurnal Science and Technology of Advanced Materials, Jepun

Beberapa contoh penulisan kami - dari kertas penyelidikan hingga siaran akhbar. Klik pada pautan untuk membaca dengan lebih lanjut.

Saya sangat gembira dengan artikel itu kerana penyelidik yang mengulas sangat berpuas hati dengannya.
Kwanghoon Choi, PIO, Daegu Gyeongbuk Institute of Science and Technology (DGIST), Korea Selatan
Asia Research News telah menjadi rakan kongsi kami yang berharga di jabatan komunikasi Duke-NUS, dengan membuktikan berkali-kali bahawa mereka dapat menyampaikan penulisan berkualiti tinggi dengan profesionalisme yang tinggi dan pusing ganti yang pantas.
Jabatan Komunikasi Sekolah Perubatan Duke-NUS, Singapura

Lebih banyak perkhidmatan dari Asia Research News

Maksimumkan keterlibatan anda dengan perkhidmatan pengedaran kami
Jejaki liputan anda dan ketahui siapa yang berminat
Tingkatkan komunikasi anda dengan podcast dan video
Ketahui lebih lanjut mengenai Perkhidmatan kami ☛ Pergi ke Perkhidmatan

 

Untuk maklumat lebih lanjut termasuk senarai harga dan tawaran pakej, sila hubungi [email protected]