Perkhidmatan

Asia Research News: Bring your discovery to light

yes

KANDUNGAN

Pelbagai cara yang kami boleh menceritakan kisah penyelidikan anda

PENULISAN - Memanfaatkan kekuatan penulisan yang hebat

Kami menceritakan kisah anda dan meningkatkan kesedaran mengenai penyelidikan, institusi anda dan pencapaian anda. Kami menceritakan kisah anda kepada wartawan, penyelidik di dalam dan di luar bidang anda dan penggubal polisi yang membuat keputusan untuk masa depan kita. Dari siaran akhbar hingga wawancara dan penulisan yang lebih panjang dan terperinci. Manfaatkan pengalaman penulis dan editor kami dengan penulisan menarik yang kekal benar kepada karya anda.

MAJALAH

Majalah cetak tahunan kami menyoroti hasil penyelidikan yang menarik dan projek yang sedang dijalankan. Kami menggabungkan penulisan profesional dan reka bentuk yang indah untuk mempamerkan penyelidikan terbaik pelanggan kami. Dengan jumlah pembaca melebihi 1 juta orang, majalah kami membantu untuk memastikan penyelidikan terbaik anda sentiasa mendapat tumpuan.

MULTIMEDIA

Terdapat banyak cara untuk berkomunikasi termasuk podcast, video dan grafik yang menakjubkan. Biarkan pasukan kreatif kami membawa penyelidikan anda dalam satu perjalanan visual dan audio yang menarik untuk menjangkau khalayak yang lebih besar.

yes

PENGEDARAN

Kami dapat membantu anda menjangkau orang yang tepat

BILIK BERITA

Hantarkan siaran akhbar anda di ruangan berita atas talian kami dan jangkau wartawan, penyelidik lain dan orang ramai melalui laman web popular ini. Institusi memerlukan keahlian premium untuk mengakses keistimewaan bilik berita.

DIREKA KHAS DAN WAYAR

Kami menghubungi wartawan pakar untuk keterlibatan media yang lebih mendalam dan memperluas liputan anda dengan perkhidmatan wayar.

MAJALAH

Menjangkau lebih daripada 1 juta pembaca, majalah kami dapat membantu untuk memastikan penyelidikan terbaik anda sentiasa mendapat tumpuan.

yes

PEMANTAUAN

Kami mempunyai cara untuk membantu anda nilaikan hasilnya

BERITA HARIAN

Ketahui sejauh mana kisah penyelidikan anda. Mengetahui siapa dan di mana anda disebutkan dapat membantu anda menilai keterlihatan anda, membina hubungan yang lebih baik dengan wartawan dan memberi maklum balas kepada penyelidik mengenai siapa yang berminat dengan penyelidikan mereka. Kami memantau 300,000 laman berita setiap hari untuk membantu anda terus mendapat liputan.

MEDIA SOSIAL

Untuk memahami, pertama anda perlu mendengar. Kami mendengar sebanyak 200 billion perbualan media sosial dan memberitahu anda mengenai percakapan yang berminat dengan anda melalui e-mel setiap hari.

LAPORAN ANALISIS

Ukur kesan anda. Ketahui betapa besar kesan penyelidikan anda dengan laporan mendalam mengenai liputan berita anda dan petua untuk penglibatan media yang lebih mendalam.

yes

PANDUAN

Kami mempunyai kepakaran untuk membimbing anda dan meningkatkan keterlihatan

NASIHAT PAKAR

Komunikasi penyelidikan antarabangsa kelihatan seperti tugas Herculean. Kami tidak dapat memberi anda kuasa yang besar tetapi kami pasti dapat memberi anda kepakaran kami dan membina keyakinan anda untuk berkomunikasi dengan media dan orang ramai.

STRATEGI

Kembangkan strategi komunikasi untuk meningkatkan keterlihatan antarabangsa dan memperbaiki jangkauan komunikasi anda. Dari persidangan dalaman dan media sosial, kami membuat strategi yang memaksimumkan liputan dan penglibatan.

BENGKEL

Satu persatu atau secara berkumpulan, kami bekerjasama dengan anda untuk mengembangkan dan menyempurnakan kemahiran yang anda perlukan. Kami dapat membantu para penyelidik mengusahakan bagaimana membicarakan penyelidikan mereka kepada khalayak yang lebih luas, media antarabangsa, kemahiran wawancara dan membantu pegawai akhbar mengembangkan kemahiran mereka untuk jangkauan media antarabangsa.

“The featured research articles are indeed cutting-edge and informative. We admire your initiative to assist research organisations in Asia in raising awareness of their research and expertise to the international media and global community.”
Department of Science and Technology, Philippines
This is very, very nice! Very professional. I don’t have emoticons in my email, but I can imagine a standing ovation.
Edgard Rodriguez, Senior Program Specialist and Lead for Knowledge for Democracy - Myanmar (K4DM) Initiative
“I believe this service would be very useful, inspiring and will motivate us to develop our institution, especially through more research activities and to develop new and innovative programs.”
Vice Rector, Universitas Airlangga, Indonesia
Asia Research News was a valuable resource for my story on gender equality in China's science industry - part of the South China Morning Post's International Women's Day 2022 series. Thank you ARN, and your extensive network of researchers, with special thanks to those who kindly helped with my exploration of why there are so few women in China’s top science institutes, and recent measures meant to bridge the gender gap.
Holly Chik - Reporter, China Desk, South China Morning Post
Asia is a strong driving force in research and development worldwide. This is why I read and publish my research in Asia Research News, an indispensable source of newsworthy research.
Zelinsky Institute of Organic Chemistry, Russian Academy of Sciences
“The magazine looks fabulous—high quality print material, excellent layout, and very informative news articles highlighting research of various institutions in Asia.”
National Institute of Advanced Industrial Science and Technology, Japan

Find out more

Contact us at 
info AT asiaresearchnews.com
to start expanding your international outreach today.